Baza nawigator firm

Czym różni się baza firm od bazy nawigatora firm? Najczęściej tym, że klient (właściciel firmy) ma już dosyć telefonów z jakiejś kolejnej firmy zajmującej się tym samym. Konkurencja na rynku jest ogromna i wydawać by się mogło, że teoretycznie wszyscy promują to samo, jednak w rzeczywistości wcale tak nie jest. W większości przypadków w bardziej lub mniej grzeczny sposób mówimy NIE i się rozłączamy. Jednak co nam szkodzi wysłuchać oferty? Pozwoli nam to na porównanie usługi portalu nawigator-firm.pl z portalami konkurencyjnymi i przekonanie się, czy inne proponują coś atrakcyjniejszego lub na lepszych warunkach. Tak, jak znana marka nie zawsze proponuje lepsze jakościowo produkty, tak i starsze portale nie zawsze proponują lepszą usługę. Świetnym przykładem na to jest sieć telefonii komórkowej PLAY. Czy ktoś o zdrowych zmysłach chciałby dzisiaj konkurować z T-Mobile, Orange lub PLUSem? Teoretycznie nie, ale jeżeli ktoś ma trochę kapitału i potrafi w reklamie dotrzeć do osób myślących i potrafiących kalkulować, to zainwestuje swoje pieniądze w biznes, który nie tylko się zwróci, ale przyniesie także wymierne korzyści.

"Dotrzeć w reklamie"- tutaj pojawia się vortal nawigator-firm.pl.

  • konsultanci z tej firmy nie proponują tylko kolejnej wizytówki internetowej, jak to robią telemarketerzy z innych firm, ponieważ zależy im na zbudowaniu rzetelnej bazy w vortalu nawigator-firm.pl;
  • konsultanci z działu obsługi klienta są głównie po to aby nasz klient (właściciel firmy działającej na rynku lub nowego podmiotu gospodarczego) miał świadomość dobrego wybór. Nasi konsultanci zanim zapytają na jaki okres publikować reklamę na vortalu nawigator-firm.pl mają na celu stworzyć tak zwany folder potrzeb, który buduje bazę nawigatora firm, czyli:
    • na jakim obszarze działa firma,
    • czym się dokładnie zajmuje,
    • na jakiego odbiorcę jest nastawiona.

Wszystko to ma kolosalne znaczenie, ponieważ wszyscy konsultanci z portali konkurencyjnych mówią jedynie o ogólnych frazach kluczowych, ale nie pytają właściciela firmy czym się dokładnie zajmuje. Natomiast baza nawigatora firm jest bogatsza w treść, ponieważ konsultanci nie wypytują o konkretne informacje po to, aby podtrzymać rozmowę, ale po to, aby wspomnianą bazę nawigatora firm uzupełnić o rzetelne informacje.

Nawigator-firm.pl należy do programu Rzetelna firma